BÖLESHOLMARNA + WHEELS

Igår var jag och Nina och badade på Bölesholmarna. Det kom fram en jättesöt liten and och tiggde mat. Som tur var hade jag kvar en bit av min macka som den fick. När den var mätt pallrade den iväg ner till vattnet och flöt iväg. Då ser jag två ungar springer mot den och forsar över vatten på den med sina händer. Ankan blir så rädd så den skriker och simmar iväg. Då springer ena ungen upp på bryggan för att försöka stänka vatten på den ifrån bryggan istället. Föräldrarna sa ingenting. Jag höll på att brinna av. Inte så jävla konstigt att det finns så mycket djurplågare runt om kring oss när inte ens föräldrarna lär dem att det är fel att göra så! Ska man måsta behöva uppfostra andras ungar eller vad fan är problemet?!!! Jag fick sån lust att gå dit och skrika: "VAFAN GÖR NI ERA JÄVLA CPUNGAR?!!"
Men då hade väl föräldrarna dampat på mig... SÅ ARG!


 

På kvällen blev det Wheels iallafall. Vi satte oss ett tag på Olearys uteservering och sedan åkte vi iväg med Sara och hennes kompis i någon volvo... Hade ju hellre suttit i en gammal vacker ford eller något!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: R O R A . S E

Jag hade sagt till ungarna om jag var du.

2010-07-04 @ 17:58:42
URL: http://rora.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan