NEED MONEY

Har kommit fram till att 2010 kommer bli ett dyrt år för mig. Det är så mycket som jag vill göra som kostar pengar.


Jag vill/ska:

- Skaffa ett gymkort
- Köpa en minidator
- Ta studenten
- Gå på balen
- Se KISS live i Stockholm
- Åka på Sonisphere festival
- Resa!
- Tatuera mig

- Avlägga Gesällprovet


ALLTING KOSTAR JU PENGAR!! :'( Jag tror att jag får införa ett shoppingförbud under jan, feb och mars! Då hinner jag spara ihop lite kosing. Undrar om jag klarar 2,5 månader utan att shoppa?










Kommentarer
Postat av: Johanna

a det kommer ju bli dyrt som fan för mig med :(



sv: HAHAHAAH vad fan! :D kom igen nu!

2010-01-05 @ 23:10:15
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan