WORKING TEN TO TEN

Helluu! Sen uppdatering, men jag har jobbat hela dagen idag. Och då menar jag HELA dagen.
Jag har jobbat 10-22.30 idag. Vi har hållt på med Shoppen och nu har vi fått upp alla produkter och sådant. Men fortfarande är det mycket jobb som återstår och imorgon ska salongen öppnas. Tråkigt att hantverkarna aldrig blir klara!
Det har varit väldigt lärorikt iallafall att få se hur mycket jobb det är med att öppna en helt ny salong. Man tänker ju mest bara på inredning och sådant. Men det är ju allt från färgpenslar till hårfönar och massor där i mellan! Helt sjukt!
I framtiden kommer jag vara överlycklig när det "bara" kommer 15 kartonger. Vi har öppnat hundratals kartonger hela helgen nu!

Pust!

Nu ska jag gå och lägga mig! Kommer somna bums!










Kommentarer
Postat av: PAiJ

SV: okej, bra val tror ja! D: huhu

2010-03-01 @ 19:45:10
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan