FAIL

Okej, jag misslyckades. Idag bröt jag mitt shoppingförbud. Efter 18 dagar. Jag kände att jag kuuuuunde inte motstå att köpa denna klänning på rea. Har tidigare spanat in den på Nelly, men hittade den i stan i lördags för ynka 200kr. Jag skulle ha ångrat mig sååå om jag inte hade köpt den! Jag vet att jag inte hade kunnat sova om nätterna om jag visste att någon annan köpt MIN klänning.
Den kostade 500:- från början, och sedan var den prissatt 400kr. Dessutom var det halva rea priset. Så när jag kom fram till killen i kassan frågade jag: "Är det verkligen sant att den kostar bara 200?"
Han: "Ja, det är sant. Det är nästan för bra för att vara sant va? Man kan nästan inte tro att det är på riktigt. Men plötsligt händer det..."

Och så var det, plötsligt hände det!


Sedan fick ett torrschampo följa med också!


Tycker ni att det var värt att bryta shoppingförbudet för denna klänning eller borde jag ha väntat? Den kommer vara sååå snygg med min skinnjacka + brunt hår! Och nitsandaler!










Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

wow vilken snygg blåsa! vart är den ifrån?? förresten.. din lya looks AWESOME!

2010-02-03 @ 00:03:36
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Jonna

klänningen var jättefin! :D

2010-02-05 @ 17:18:14
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/
Postat av: jojotjej

snygg klänning :D i like purple

2010-02-07 @ 16:39:46
URL: http://jojotjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan