BORING

Åh vad jag är less på att plugga nu. Jag har både pluggat inför idrottsprovet imorgon och på mitt projektarbete. Dock har jag väl prioriterat mitt projektarbete mer än idrotten. Jag låg och läste mina anteckningar i badkaret. Och det var ju dömt för att misslyckas. De är blöta och knövliga nu och jag ser knappt längre vad som står. Men jag känner väl att det inte borde vara det teoretiska provet som avgör mitt slutbetyg. Utan det lär ju vara hur aktiv man är på lektionerna. (inte för att jag är superaktiv där men) provet lär ju inte dra ner betyget!

Alla hjärtansdag, ja.. Vad ska man säga? Ikväll kommer Micke hit och det lär bara bli myspys. Det är ju egentligen bara ytterligare en dag på året då affärerna vill tjäna pengar. Hela ens förhållande hänger inte direkt på en dag! Man borde ju vara lika kärleksfull året om tycker jag!;D

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: li

åh ganska spännande med människor kroppen!

2010-02-14 @ 20:28:51
URL: http://fau.webblogg.se/
Postat av: Recklesslife

haha, jag minns att jag fick g på det där provet i hade.. men jag sög på lektionerna.. jag var typ mongot på idrotten som var skit dålig på allt HAHAH.



sv: Men håret är skit snygg, du ska va nöjd :D Ja precis, jag tänker behålla min jacka :) Jaaa, jag ska göra det så fort jag har tid/råd ;)

2010-02-15 @ 01:52:23
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan