BLOPPIS

Jag lovade er en liten bloppis här i bloggen och här kommer den!
Vill ni se fler bilder på något särskilt plagg så kan jag ordna det:)



Kjol från Style By Stars, tyvärr för stor för mig. Storleken är Large. Likadan som Kenzas fast svart!
Pris - 120kr





Sprillans ny t-shirt från Zara. Aldrig använd. (Lappen sitter kvar) Storleken är Large.
Pris: 60kr





Helt nytt leopardlinne, aldrig använt. Lapparna sitter kvar. Storlek L
Pris: 65kr (detta är halva priset på ordinarie och den är helt ny)



Linne - 30kr




Klänning, tvärr för stor. Storlek L.
Pris 80kr




Korsettlinne från Gina Tricot. Använd ca 3ggr. strl. 40
Pris: 100kr




Supersnygg korsett som jag hade på en Maskerad. Tyvärr är mina boobs för stora så den går knappt att stänga. Korsettsnörning i ryggen! Strl. 36-40
Pris: 130kr


Från våran Moulin Rougefest i tvåan!




Skor från Bianco. Använda en gång. Storlek 40
Pris: 150kr




Tubtopp/Body från Style By Stars. Aldrig använd. Strl. L
Pris: 40kr






Väska från Italien. 70kr Perfekt storlek. Rymmer skolböcker mm.  (OBS. kedjan medföljer ej. Bara ett exempel på hur man kan piffa upp den!)





Partyväska 60kr.




OversizeSkjorta från Zara Strl. Medium
Pris: 150kr









Kommentarer
Postat av: Camilla

hej jag är intresserad av Tubtopp/Body från Style By Stars. Finns den kvar? hittade ingen mail addres så skriver här. Skicka mail till mig så vi kan diskutera vidare :)

2010-02-25 @ 22:21:35
Postat av: Jessi Fox

WOW! Vart hör man av sig? Jag vill ha hela 3 prylar. Eller iaf veta vad du tänkte ta för pris.. Hör av dig!!



skickar med min mail..

2010-02-25 @ 23:01:13
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: sara

hur mycket för oversize skjortan? :D

2010-02-25 @ 23:08:16
Postat av: frudas

jag är sugen på "let's save the world"-linnet lite beroende på hur det sitter på mig. Får jag komma förbi och kika någon dag i veckan och kanske slå till? :)

2010-02-26 @ 09:21:24
Postat av: sandra matsson

jätte intresserad av väskan. hitta ingen mail till dig. mvh sandra

2010-02-26 @ 11:23:55
URL: http://nightis.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vad ska du ha för leopardlinnet? :)



..och skorna, skulle de passa en 38-39 tror du?

2010-02-26 @ 13:49:34
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/
Postat av: Soffis

dannigirrrrl! Får jag köpa bodyn från style By Stars? kanonfin, Puss

2010-02-27 @ 10:18:36
Postat av: PAiJ

ååh. att jag itne hade svart hår, skjortan ser ju heeeeelt underbar ut!

2010-03-01 @ 19:46:54
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan