BLACK AND WHITE

Det känns som om jag levererar mycket tråkiga outfiter nu. Men det går inte att matcha så mycket till håret. Haha.

Jag testade min nya mascara från Body Shop. Den får faktiskt ett bra betyg. Men jag tycker själv att mascaror blir bättre med tiden.
Ska visa er resultatet sen! :)

Jag blir så less på blogg.se! Det är jättemånga inlägg som inte blir publicerade. Tex. inlägget innan detta skrev jag igår, och i dag så var det fortfarande inte publicerat? Sjukt irriterande!
Det har hänt särskilt många gånger nu sen de bytte design. Men jag vet inte riktigt vad det beror på.

Och förresten. Det är fettisdag idag. Bara jag som hatar semlor?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan