ARG, LESS OCH ARG.

Ja, jag skrev arg två gånger medvetet!

Fick tillbaka provet i småföretagande... VG+
Jag tror aldrig att jag har varit mer besviken, arg och ledsen över ett VG+ förut. Men detta handlade om en poäng från MVG.
En poäng fick jag minus för att jag hade skrivit summan före vad det var för sak jag betalade för. Egentligen skulle man skriva ex. "hyra - 2000kr" Men jag skrev: "2000kr - hyra"

Jag är så arg just nu så det finns inte. VG+ är inget betyg. Jag vet inte om det är +: et eller om det är en poäng ifrån som irriterar mig mest.
Det där lilla + -tecknet känns bara som en liten irriterande smiley som säger: "bättre lycka nästa gång". Jag får hellre fem poäng under MVG, för då vet jag att jag inte hade kunnat bättre. Men när jag verkligen kan uppgiften så blir jag så sjukt störd. Vad är VG+ för betyg? Det där +:et står ändå inte med i slutbetyget. Det finns fan inga +:betyg. ÅH. Jag är så arg så det finns inte.










Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Ja just de ja! Som sagt vet jag ju inte riktigt vilka som är kvar i Umeå osv men här är några som gick textil iaf:



Amanda: [email protected]

Amanda: [email protected]

Amelie: [email protected]

Freja: [email protected]

Hanna: [email protected]

Jasmine: [email protected]

Jensine: [email protected]

Moa: [email protected]

Moa: moatoa90@hotmail.com

Matilda: [email protected]

Sanna: [email protected]



Det är dom jag hittar på mejlen just nu, hoppas någon kan hjälpa dig annars ställer säkert någon från nuvarande designtrean upp :)

2010-02-22 @ 17:28:19
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: li

å såndant där är drygt, petigt att sätta ner till vg istället för mvg för en sådan liten sak.

för i betygen på pappret finns ju ingea minus eller plus.

2010-02-22 @ 21:27:00
URL: http://fau.webblogg.se/
Postat av: Bumbi

Ännu sjukare är när lärarna får för sig att sätta ett mvg-! Jag menar, vad är skillnaden mellan ett mvg- och ett vg+??? Självklart får man ju hellre ett mvg-, men varför inte sätta det då istället för ett vg+ lixom... :S

2010-02-22 @ 22:31:29
URL: http://annabumbi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan