2010-02-03

Sitter här nu efter att ha tränat, mycket längre än tänkt. När jag och Nina kom till gymmet så var ALLA maskiner upptagna. (de man springer på) Vi hade ju kommit dit enkomt för att springa skiten ur oss. Istället så fick vi för oss att vara med på body balance. Och till min stora förvåning så var det min lågstadielärare som var instruktör till passet. Så, efter träningspasset stod jag och surrade på med min gamla lärare en bra stund. Efteråt blev det lite springning! Så, här är jag nu med min varma choklad och mackor. Ska snart gå och lägga mig, det är ju en vanlig skoldag imorgon... Booring.  Torsdagar är typ den enda dagen i veckan som jag går 8.20-15.40. Det känns riktigt tungt! GODNATT!

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Okej tack så mkt för att du sa det! Ja men tycker du jag ska testa? =)

2010-02-03 @ 23:40:19
URL: http://elinahugosson.blogg.se/
Postat av: Roggan

Haha det vet man aldrig, men det skulle jag inte tro:P Haha. Usch!

2010-02-04 @ 02:18:30
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Gomorron! :)



allt bra idag?

2010-02-04 @ 09:55:28
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: paij

det förstår jag att du gör! :D



jadu.. jag är ju inte så kinkig eller noga med sånt där jag.. så jag har olika mest hela tiden, faast jag försöker hålla mig till schampoo för färgat hår iallafall.. huhu. jaa.. lite intresserad blir jag, beroende på pris faktiskt.. det är lite tight med det nu innan studenten om man säger så.

:*

2010-02-04 @ 11:13:52
URL: http://rubyredlips.blogg.se/
Postat av: Grinch

Kunde inte kommenterat Kissie-inlägget.. Skriver kommentaren här.

Tror att hon har rätt dålig hy, men eftersom varit rätt nervös tror jag faktiskt att det bidrag. På mig är det så, min hy är helt felfri tills då jag ska på något viktigt möte eller liknande. Till sist ser jag ut som en krater i ansiktet..

2010-02-06 @ 12:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan