VAD SOM LÅG I PAKETET...


Detta är alltså allt som låg i paketet...
Från vänster: palett med ögonskuggor, eyebrow lifter&filler, lip primer&plumper, lipdefiner&shaper, mineralfoundation, lipstick runway pink, primer och en daily brush cleaner.

Paletten med ögonskuggor fick jag med på köpet. Vet inte om jag ska behålla den eller ej. Kanske blir en liten julklapp till någon av er läsare? ;)

Fick en fråga om jag använder icke djurtestade produkter.
Både ja och nej svarar jag på den. Har börjat att byta ut mitt sminkförråd succesivt med produkter som inte testas på djur. Men jag har en del smink kvar som testar på djur. tex. make up store. Det är sånt som jag hade innan jag blev väldigt insatt i djurfrågor och sådant. Jag tycker inte att det gör någon skillnad att slänga sånna produkter bara för att make a statement liksom. Då har ju djuren lidit i onödan. Numera försöker jag bara köpa produkter som inte testas på djur. Har börjat köpa från body shop och lily lolo som är med på djurensrätts sminksmarta lista.
Nu beställde jag ju produkter från ELF som däremot inte står med på den svenska listan. De är godkända av PETA och deras lista för godkända produkter hittar ni här.










Kommentarer
Postat av: elin

men makeupstore testar inte sina produkter på djur :o

2010-12-11 @ 09:57:06
URL: http://ellebellebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan