2010

En snabb återblick.

Januari
Flyttade med mina föräldrar från lägenhet till hus. Bokade biljetter för massa festivaler och konserter inför sommaren. Köpte ett träningskort. Micke fyllde 23år och hade 50-tals fest.



Februari
Fokuserade mycket på skolan och färgade håret rosa, som jag förövrigt var smokin hot i! ;)



Mars

Vi firade att det var 100dagar kvar till studenten, vi hade lilla gesällen, jag gjorde gelenaglar för första gången och färgade håret brunt. :(



April

Jag fyllde 19år, träffade min kusin från Italien i Stockholm, jag och Micke firade 1 år tillsammans, köpte biljetter till balen, blev klar med mitt projektarbete, var på 25års jubileum med salongen, jag fick min studentmössa


Maj
Åt min första mjukglass för året, härjade på fortet med sköna brudar, hade svårt att bestämma mig för någon studentklänning, vi firade att vi hade gjort gesällprovet och spelade brännboll med klassen.


Juni
Vi gick på balen och tog studenten!!! vi räddade en andfamilj, åkte och såg KISS i Stockholm, åkte till Sicilen, såg Eclipse på bio!



Juli
Passade på att åka ut på badstränder, var på wheels, jag firade mitt 1000 blogginlägg och började jobba för fullt!



Augusti
Jag och Nina besökte Stockholm och ett regnigt jävla Sonisphere, jag tog ut min hårförläning och gjorde en keratinbehandling.



September
Bloggen fyllde 1år, jag beställde min iphone4, jag fick veta att jag hade IBS, jag var duktig på att promenera på morgonen.



Oktober

Jag klarade gesällprovet och detta firades med gamla klassen!



November
Jag och mamma drog till London och shoppade rejält, hade fullt upp med julklappar och sånt.



December
Hade personalfest, hade fullt upp på jobbet, kollade på en lägenhet (som vi inte köpte ;() firade jul med släkten och köpte en dator i mellandagarna!










Kommentarer
Postat av: Sanna

Du ser ut att ha haft ett trevligt och händelserikt år.

Jag hoppas du får en trevlig start av det nya året.



P.S Som alltid är det roligt och intressant att läsa din blogg. Det är en av mina dagliga sysslor. Ett plus ska du ha för din otroligt snygga klädstil och ditt magnifika hår. Du gör mig avundsjuk!



Gott nytt år.

/ S.

2010-12-31 @ 21:13:40
URL: http://scstenberg.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Gott nytt år! Hoppas du hade en grym nyårsafton =)



Tycker du va asgrym i rosa hår! ;D

2011-01-01 @ 13:34:10
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, vad som hänt i bloggvärlden under året osv.. Ha en trevlig dag!

2011-01-01 @ 15:35:44
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Ida we

Härligt år! Jättesnyggt med det rosa håret också! :)

2011-01-01 @ 19:07:47
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan