VARS TOG MITT HÅR VÄGEN?!


Jag säger bara aj så skönt att ha gjort bort detta! Det gjorde inte så ont som jag trodde men det kändes vissa gånger. Tack till Nina som orkade ta ut allt!
Det var skönt att göra en inpackning nu efteråt. Men det kändes så jävla ovant alltså. Först har man haft de där långa tjocka hårsvallet och nu bara några tesar som kikade fram kändes det som haha! Nu blir det att köra clips ett tag framöver istället så håret får vila lite.

Nu slipper jag fläta håret innan jag lägger mig. Skönt!












Kommentarer
Postat av: josefine

hur kort hår har du utan allt löshår? vågar du lägga in en bild? :D

2010-08-13 @ 07:50:34
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: tiffany earrings

Först har man haft de där långa tjocka hårsvallet och nu bara några tesar som kikade fram kändes det som haha! Nu blir det att köra clips ett tag framöver istället så håret får vila lite.

2010-08-13 @ 11:46:11
URL: http://www.shoptiffanysilver.com/
Postat av: Bealucius

Jo det gör lite ont att ta ut håret. Köpte keratinvax remover från Happyhair.se och det gjorde så sjukt ont att ta ut håret. Nästa gång provade jag bara att dränka det med balsam, gjorde också lite ont, men inte lika farligt som det första. Med removern trodde jag att jag skulle avlida! helt sjukt att det funkade så dåligt när man verkligen har köpt något som ska vara anpassat till det. Nu kör jag också på clips så mitt hår ska få vila lite :) har sina för och nackdelar. Men det är nog så med dom flesta hårförlängningsmetoder. Skulle vara intressant att testa den nya metoden som du skrivit om tidigare.

2010-08-13 @ 17:04:18
URL: http://bealucius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan