STOCKHOLM DAY 2

Andra dagen bestämde vi oss för att åka till grönan. Efter många hit och dit i tunnelbanan kom vi äntligen fram. Jag förstår ärligt talat inte alla dessa barnvagnar. Varför ska man ha med bebisar på ett tivoli? De tar bara upp plats åt andra besökare och är i vägen. Barnvagnarna alltså... Om barnen inte kan gå själv kan de väl lämna dem hemma...?


Anyway. Sen drog vi en sväng till på stan och inhandlade det sista så att säga. Köpte två toppar. Sen drog vi hem och vilade lite. Vi missade förfesten på kungsan! Men istället släpade vi oss från kungsholmen till sveavägen och pub Anchor. Vi gick i högklackat och jag kan säga att det är inget att rekommendera! Vi hade så ont i fötterna då vi kom hem så vi gjorde ett litet fotbad då vi kom hem till hotellet. Skönt säger jag bara!




Såhär snyggt var vårat rum efter en dag!



De hade svart toapapper i hotellobbyn. Fräsigt













Kommentarer
Postat av: Pernilla Neuman

HOTTA BRUDAR!!!!!!!

Ni verkar ha det grymt bra där borta, ta en bärs eller två för mig också !

2010-08-09 @ 11:56:10
Postat av: Vanadesse.

Ja vädret var verkligen fail asså! men jag hade skitroligt i alla fall :)

2010-08-09 @ 15:48:12
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vart har du köpt tröjan du hade på Grönan? :) Asfin!

2010-08-09 @ 20:08:33
URL: http://madeleinesandberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan