INGEN RUBRIK

Har hunnit med att öva volymföning på Karin och även hunnit med ett bodypump pass. Sjukt skönt att få börja röra lite på sig igen. Det har varit en pina att träna på sommaren då det har varit 100grader varmt i gymmet.

Har dessutom hunnit med att bränna ut lite bilder på cdskivor idag + städat en del av mitt rum! Känner mig så duktig! Nu strax ska jag till mormor och sen till Micke.


Och juste. Mitt hår känns underbart! Det är sjukt mjukt och lent! Ni ska få se bild på det sen! Kanske inte idag men.. det kommer. Jag och Sara gjorde ju behandlingen på henne igår så ni ska få se bilder på det lite senare så! Kika in!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan