FREEZING


Ärligt talat. Jag tror banne mig jag fryser ihjäl. Seriöst. Där tog sommaren offeciellt slut!
Har gått runt med kläder+morgonrock+täcke nu på morgonen. Jag vägrar lämna täcket hemma..


Somnade ganska direkt då jag kom hem igår från träningen. Gud vad slut jag var!
De har börjat köra ett nytt program som jag fick prova på i torsdags. Och det var mycket lättare än det förra, så det krävdes mer vikter. Därför lastade jag på lite extra igår för jag tyckte inte att det tog särskilt mycket i torsdags. Nä, men då när vi börjar köra igång märker jag att det är det gamla programmet som körs ändå! (Det som var mycket, MYCKET jobbigare än det nya) Så det blev som extra tugnt nästan.
Nu kan jag knappt gå. Så, vi får se om jag tar mig till jobbet.  ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan