REMEMBER ME


Ikväll tog äntligen jag och Micke oss iväg på filmen remember me.
Jag tycker den var bra. Det var väldigt chockande i slutet, eftersom det var så oförutsägbart! Man visste inte riktigt vad som hände. Och det kändes bara så fel att det skulle sluta som det gjorde. Men samtidigt tycker jag det var bra att det kom så plötsligt. För det är ju faktiskt så det är här i livet. Man kan inte alltid se vad som kommer att hända. Ni som har sett filmen, kanske känner som jag, att man fick en bra inblick i hur kanske någons liv såg ut innan och hur det påverkade nära och kära i efterhand. För det som hände år 2001 känns så overkligt för mig. Och säkert för många andra.


Du som har sett filmen. Vad tyckte du om filmen och slutet?










Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC''

hahha å nu vart man ju nyfiken på slutet!! ;P

2010-04-03 @ 01:31:37
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan