Problem att hitta rätt BH?

Nu alla ni storbystade tjejer!

Jag antar att det är fler än bara jag som har problem att hitta en riktigt bra BH till vettigt pris? H&M har ju förbaskat snygga underkläder till vettiga priser. Men till vilka? Jo, alla under C-kupa. Jag har inte kunnat köpa BH:ar på H&M sen jag gick i åttan! Det känns inte direkt kul att en bra BH (som även är snygg och inte ser ut som något mormor kan ha på sig) kostar minst 300kr! Det känns sjukt ovärt att lägga ut så mycket pengar på något som ingen ändå ser.. Ännu en osynlig kostnad lixom. Känner ni igen er?

Lindex har nu en limited edition med supersnygga BH:ar (denna ovan) i olika färger. Mamma kom hem igår med en rosa/grå till mig med tillhörande trosor! Endast 149kr! Riktigt bekväm och snygg vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: erika

AAAAH,varför har du inte sagt något tidigare?!

Jag köpte ioförsig en på cubus igår när jag var i sundsvall men vafan, dit tänker jag ju inte fara varje gång jag måste ha en ny bh. Spanks for the tip love :)

2009-09-09 @ 10:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan