Pluggplugg och plugg

Plugg, plugg och åter plugg. Nu är jag riktigt less. Har läst mina gamla anteckningar, häften och böcker som jag samlat på mig under mina tre år på frisör. Och även om jag läst papperna flera gånger, testat frågorna som är upplagda på fronter, så känns det inte som att det fastnar. Åh! Ibland vet jag inte om jag bara torrläser igenom allting eller vad som är problemet? Jag vill ju kunna allting, det är ju skitkul och även bra att ha i framtiden. Min hjärna orkar tydligen inte spara all information iallafall. Gesällprovet närmar sig för varje dag. Nu är det bara en vecka kvar!

Har ni sett idol ikväll eller? Jag glömde totalt bort det. Var så inne i all permanentkemi och färg. Haha.

Imorgon har vi sminklektion! Jag taggar riktigt mycket för det var längesen vi hade det nu. Vi ska öva på smink inför fotografering. Kommer bli intressant och om jag kommer ihåg så ska jag också lägga upp bilder på det imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan