Pheuuuu

Äntligen hemma efter en lång o härlig promenad. Har duschat nu och satt i en inpackning i håret som ska sitta i minst 20 min. Jag använder mig utav en inpackning från Sebastian som heter Penetraitt. Jag fick den när jag var på Hårizont, då de skulle byta ut hela serien. Har provat den två gånger nu typ, och jag tycker den fungerar ganska bra. Det blir ju inte direkt någon "Oooh aahh" känsla.. Men den går verkligen in i hårstrået och stärker upp det. Mitt hår har ju bara varit förjävligt nu efter all blekning. Det ville knappt torka förut och stråna var som gummi. Men nu börjar det gå åt rätt håll iallafall!

"This delicately scented, thick penetrative Sebastian Penetraitt Reconstructive Treatment will get deep into your hair injecting it with essential protein formula that will leave it beautifully soft, vivacious and strengthened throughout.

It will rescue your tired and dull hair, helping chemically treated and over styled hair to become restored and revitalised, bringing it back to life.

After only a few uses, it will increase the elasticity and shine of your hair and deliver an incredible reconstruction treatment."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan