Pengarna rullar bara in

Mamma kom hem och berättade att hon hade tjänat mycket pengar idag på att lämna in gamla guldsmycken. Så, jag gjorde en snabbrensning i mitt smyckesskrin och hittade några gamla kedjor och halsband som jag inte kände var så värt att ha kvar. Det var mest silver, men jag fick ändå 260kr! Haha, bättre än ingenting!

Jag är verkligen supertaggad på att flytta nu! Åh, sugen på att göra om och inreda! Ut med det gamla och in med det nya! Jag har FYRA garderober i mitt rum. Det är lite mer än de två jag har nu vill jag lova. Jag kommer ju faktiskt få plats med mina kläder nu. De flesta utav mina kläder ligger onödigt ofta i tvättkorgen mest för att de inte kan ligga inne i garderoben längre. Kläderna attackerar typ mig då jag öppnar dörren. Så känns det!



Dagens outfit består utav; kjol från Zara, tisha från Sailor Jerry och skorna är Converse i skinn med röda detaljer. Snart drar jag på Bio med några brudar! Blir en lugn fredagkväll för min del! Vad gör ni ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan