Halsmandlar

Nu har jag varit på klart på sjukhuset. Var på en sån kandidatundersökning så jag fick sitta och prata om min stackars hals inför jättemånga elever. Pinsamt! Men nu får jag iallafall operera bort dem om jag vill inom ett år. Jag har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra.. Brukar ju få halsfluss med jämna mellanrum och då får jag också jättehög feber.. Jag tror att jag ska dö varje gång jag får det. Nu har det varit bra sen maj, men de kan lika gärna slå upp imorgon igen. Läkarn sa att mina halsmandlar var lite större än normalt.
Har någon av er opererat bort dem?
Funderar på att göra det om det kommer inom ett halvår igen..

Såhär ser det ut i min hals då jag får körtelfeber, mysigt va?




Kommentarer
Postat av: "fyra"

Jag har opererat bort dem och det är det bästa jag gjort. Trots att jag missade skolavslutningen i nian (du vet partyt...hehe) så har jag aldrig ångrat mig. Förr fick jag halsfluss så fort jag var ute i minsta lilla blåst. En lätt snuva utvecklades i 9 fall av 10 till halsfluss och tillslut hade jag gått på så många penecelinkurer att jag riskerade att bli immun och fick därför genomgå iallafall två halsflussar utan medicin. Det är jobbigt,man får otrevliga skorpor på halsmandlarna som sedan faller bort (har man tur händer det i sömnen...) och rösten kommer att låta fuckad någon vecka eller så. Men det är helt klart värt det. Jag är nästan aldrig sjuk och min hals är ALDRIG sådär svullen och ont i halsen har jag heller aldrig. Och just det.. för den som röker.. låt bli det iallafall de första veckorna. Känslan kan liknas med att svälja ett rivjärn och några knivar!!



Tveka inte och lycka till!

2009-09-29 @ 12:41:40
Postat av: Johanna

Hej! Jag har fått körtelfeber nu och jag vill bara dööö. Det är så himla hemsk ! Jag har också funderat på att ta bort mina , jag har väldigt ofta ont i hasen och så :(.....

2011-02-16 @ 19:30:24
URL: http://kwinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan