Glasögon

Jag bara ÄÄÄÄLSKAR min kappa! <3 Tyvärr är den inte skapt för Norrlands väder. Det börjar redan bli kallt och med tanke på att ärmarna inte är så långa så blir det ganska kallt då man cyklar till skolan på morgonen. Och btw. Idag beställde jag glasögon. Detta är till för när jag ska klippa och köra bil. Jag har ju nämligen dåligt steroskopiskt seende. (Avståndsbedömning) Ibland ser jag dubbelt då jag ska klippa en passé med hår. Jag vet inte om det är nära eller långt bort. När jag kör bil så ser jag inte skyltarna förrän de är precis bredvid mig och ibland kan det vara för sent att svänga. Det är inte så praktiskt. Så jag hoppas detta skall underlätta för mig!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan