Djurplågeri

Jag blir så arg när jag läser sånt här; http://www.vk.se/Article.jsp?article=301314
Fyfan alltså. Vad är det för sjuka människor som ger sig på små oskyldiga djur? Så jävla lågt. Jag skulle aldrig kunna låta en människa som misshandlar ett djur eller barn, komma undan utan straff. Jag blir riktigt upprörd!
Det har nu varit mycket utav sådant nära Umeå kommun de senaste åren tycker jag.
För några år sedan vid maj-brasan så hade några ungdomar stulit en kanin från en liten flicka, brutit av benen och slitit av öronen, sedan spettat den på en pinne och slängt in i elden.
Därefter var det två ungdomar i sävar som hällde bensin på en katt och tände på. Tror att detta hänt två gånger..
För ca 2år sedan så var en Svan stenad till döds. Innan hade de försökt tända på dess vingar.
För någon månad sen var det nån idiot som hade haft hunden fastknuten i mopeden, och hade släpats runt stan.

Jag fattar inte nöjet eller hur man kan vara så känslokall som människa..

FYFAN FÖR ER ALLA.

Kommentarer
Postat av: Elin

man mår så in i helvete illa av sånt här. när fan ska asen få sina straff. folk verkar ju seriöst komma undan med allt, minns du inte vad som hände med svanen vid nydalasjön? folk krossade väl den med stenar :/

2009-09-12 @ 19:03:19
URL: http://vulgardisplayofelin.blogg.se/
Postat av: Nina

Det enda dom förtjänar här i livet är ett jävla nackskott! Fyfan, jag kräks på dem!!!!!

2009-09-13 @ 19:06:07
Postat av: Anonym

FYFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! borde fan avlivas

2010-01-28 @ 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan