270909

Nu känner jag mig riktigt som en rich bitch! Ja! Äntligen har jag pengar! Och imorgon kommer studiebidraget också. Nu har jag råd att köpa alla julklappar i London! Känns bra! Dock har jag fortfarande shoppingförbud. Och 27dagar shoppingfri är jag! Dock har jag haft riktigt tur som har snälla föräldrar som kan köpa nya leggings och underkläder åt mig.. Och en kappa.. Hehe.

Nu har jag så fruktansvärt många roliga datum att se fram emot!

30 september - Gesällprovet (Jag ser väl inte fram emot det, men det är skönt att det är över...)
10 oktober - fixa håret till make up stores visning till umeå fashion week.
17 oktober - klassfest och maskerad!
21 oktober - fotografering inför Hair 09
23 oktober - LONDON!
30 oktober - Rise Against i Stockholm
2 november - Då går vi ut på praktik i 8 veckor
20 november - New Moon har premiär!
21 november - Magnus Betnér kommer till Umeå
Hela december månad så mysig
1 januari - Vi flyttaaaar!!!

Det krävs mycket pengar om man vill göra roliga saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan