260909

Dålig uppdatering. Jag vet! Har bara så mycket roligt för mig på helgerna så jag hinner inte blogga lika mycket! ;)
Idag har ju jag och mamma varit på loppis på Nolia. Sålde saker för närmare 800kr! Känner mig jättenöjd. Få bort lite gamla saker som ändå inte ska med till vårt nya hus! :) Jag blev så glad dessutom. Kom fram en tjej till mig och sa: "Ursäkta, jag måste bara få säga, att du är jättetjusig!" Åh ;'D Man tar åt sig så himla mycket då det kommer någon som man inte känner som säger så! De små orden kommer jag leva på länge!
Och tur som jag har så fick jag ett par rayban solbrillor (fake), äldre variant. De är ascoola. Ska visa bild på dem sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan