160909


Vi frisörer fixade håret på stylisterna, när de sedan gav oss massage.

Jag lockar håret på Linda

Matilda fixar Sara. Evaline tar upp beställning på pizzor

 

Såhär kan det se ut en dag på skolan!

Idag fick vi frisörer fixa håret på stylisterna, som sedan gjorde massage med hot stones och ansiktsbehandling på oss. Eftersom jag redan visste att allt smink skulle åka bort vid ansiktsbehandlingen, så skippade jag smink och hår idag och körde istället på en slapp outfit. Jag fick i uppgift att färga Lindas utväxt. Sedan klippte vi in löshåret med hennes och stylade. Det blev skitsnyggt!

 

Det var tänkt att alla skulle beställa pizza, men jag fegade ur och åt på skolan istället. Mer nyttigt och ekonomiskt! Efter lunchen blev det min tur att bli omhändertagen. Hahah. Under ansiktsbehandlingen hände ju sjukaste grejen! HAHA. Jag dör.

 

Jag somnade undertiden Linda gav mig ansiktsmassage. Det gick så fort. Jag hann bara tänka: "Åh vad alla oljor luktar gott." I nästa sekund så står en människa och stryper mig mot en vägg och siktar en pistol mot mitt huvud. Jag börjar ju skrika i hopp om hjälp. Och under tiden jag skriker så kommer jag på mig själv, halvsovandes, att jag faktiskt är på ansiktsbehandling.. Så jag slår upp ögonen och Linda stirrar bara på mig och sedan kunde vi inte sluta skratta.

Efter spabehandlingarna möttes alla upp i salongen. Då berättade jag för Josefin om händelsen och då sa hon: "Haha, jag låg där och tänkte, VEM FAN ÄR DET SOM SKRIKER? fattar dom inte att man ska vara tyst under behandlingen?" HAHAHHAHHAHA!


Kommentarer
Postat av: linnea

jag kollar varje dag :) fast finns typ bara nere i sthlm :/

2009-09-16 @ 17:40:57
URL: http://linnealinjamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan