150909

Åh! Har precis sett idol. Inga nya favoriter riktigt men. Får absolut inte missa då de kommer till Umeå imorgon! Kommer bli kul att se om man känner igen någon...
Nä, jag har väl inte gjort något speciellt ikväll förutom en promenad med Nina. Sedan har jag faktiskt skickat efter mer fotografier på internet. Bara 29:- för 100 bilder på FUJI. Kika in där!

Imorgon blir det mysdag på skolan! Våran klass och stylist med spa ska göra behandlingar på varandra. Så, först ska vi färga deras hår. Sedan får vi ansiktsbehandling, massage och hot stones. (Har aldrig prövat hot stones så jag vet inte riktigt vad det innebär men det ser skönt ut!) Kommer bli sjukt slapp dag vill jag lova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan