you're doing your job the best you can

Nu pirrar det riktigt mycket i magen. Taxin kommer om en kvart och jag har ingen koll riktigt känner jag. Både min handväska och min andra väska är så fruktansvärt tomma! Har jag med mig allt?!
Paniiiiik!

Alltså, systemkameran, lilla kameran, mobilen, pengar... Det är väl det viktigaste iallafall? Resten kan jag köpa där i värsta fall.. Jag tror jag kommer att klara mig, försöker jag intala mig.

Nu ikväll bär det iväg till Stockholm där vi spenderar en natt för att sedan åka vidare tidigt imorgon.


Anyways, detta blir nog mitt sista inlägg innan jag åker. Sen får jag se om de har en dator man får låna på hotellet. Ni får helt enkelt hålla utkik efter uppdatering! Annars lägger jag ju såklart in alla bilder när jag kommer hem! :)
Ha det bra så länge så ses vi!





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis du är med i tävlingen om en ny design! skaffa röster nu :D

2009-10-23 @ 17:11:25
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Daniel

ååh vad kuuuuul



Ha de bäääst nu. Sköt om dej!!!

2009-10-26 @ 15:45:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan