Wanna rock n roll all night

Hahaha, vad hände igår? Ni trodde säkert att jag hade gått och dött. Kind of! Jag kom hem, kollade mail lite snabbt, åt. Sen la jag mig med plugget och somnade. Sen vaknade jag efter en och en halv timma och bestämde mig för att sova på riktigt. Då gick det helt plötsligt inte! WHYYYY?

Äee, snart ska jag ta bilen till skolan och skjutsa hälften av klassen till tomtebo där vi ska klippa massa gamlingar på ålderdomshemmet! Vi får 150kr per skalle vi klipper och de åker rakt ner till klasskassan! Trevligt trevligt.

Förövrigt firar jag och Micke ett helt halvår idag! (haha, alltså 6månader) Helt sinnes vad tiden går fort! Vi får se vad vi gör för mysigt ikväll. :)














Älskar dig!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan