Vistaprint

Igår när blogg.se låg nere så beställde jag hem visitkort, en penna och fotokalender. Alla visitkort och pennan var gratis medan jag bara behövde betala 29kr för fotokalendern som jag ska ge bort i julklapp! (Med frakt och allt så blev slutsumman dock på 120kr) Men det är ju fruktansvärt billigt och man får mycket för pengarna. Varför jag tryckte upp massa visitkort kan man ju fråga sig, men det var mest en kul grej bara. Och snygga är dem också.

Ungefär såhär ser de ut

 


Det fanns skitmycket olika saker man kunde beställa. Ska bli kul och se hur slutresultatet blir. Vill du beställa en fotokalender, visitkort, pennor gratis så kan du göra det här.

Kommentarer
Postat av: My

svar: håller helt med dig!

2009-10-13 @ 17:54:15
URL: http://myysii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan