The dirt whispered

Jag är så nöjd med min rosa slinga. Det är första gången nu då jag trivs med blondt hår tror jag. En liten del av mig kom tillbaka igår. (Den rosa slingan i luggen)

Idag är jag duktig som går till skolan tidigare bara för att träna på en jävla docka. Blä. Fattar dock inte att det är sista veckan i skolan. Sen kommer jag vara ute på praktik i 9 veckor. Det är helt stört länge! Dock kommer det bli så fruktansvärt skönt att slippa massa skolarbete på fritiden och istället jobba längre dagar. Det är faktiskt det värsta med skolan tror jag. Då man måste ta hem arbete. Whatever! Take care!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Nja jag tog det mest lugnt i helgen. :)



Jasså, jo svart är sjukt fint, men jag har iallafall bestämt mig nu och om du vill veta så får du gärna hänga lite i bloggen i veckan så ska du få se vad det blir.



Fin slinga btw, jag älskar rosa.



Kraam!

2009-10-20 @ 11:52:43
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: EEMELIE

haha jag förstår det ;)



tack så mycket du! men tror det blir en annan 8)

2009-10-20 @ 15:56:13
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan