Pan!c

ÅÅÅÅÅÅH. Varför sätter jag mig in i sånna här situationer själv? Det är andra gången i år jag bokar roliga evenemang tätt inpå varandra. Hinner knappt komma hem så ska jag iväg. Imorgon åker jag ju till Huvudstaden! Där ska jag och Micke shoppa (lite till) och se Rise Against. Om vi hinner och orkar kanske vi går ut lite senare på kvällen. Anyways. Jag har packat den lillalilla väskan nu. Ska ju bara vara borta en dag så jag behöver inte en stor resväska. Men det är nästan värre att bara åka en dag. Jag kan inte bestämma vad jag vill ha på mig. Då måste ju flera olika klädkombinationer åka ner i väskan. Och nu då den är ännu mindre så ryms det ju typ ingenting! Och tänk om jag hittar något jag absolut måste köpa? Behöver jag tre par skor på en dag?! GAAAAAAAAAAH! I need help.
Vi får se om jag hinner blogga imorgon. Just nu fokuserar jag bara på att packa så lite som möjligt i resväskan.

Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan