Green Tea

Detta är då ögonskuggan som jag fick från MakeUpStore. Visst är den fin?! Syns kanske inte så jättebra på bilderna, men den ger som en höstkänsla över det hela. Den är inte alls så knallig som den ser ut. Jag har valt att skugga ut den med en annan ögonskugga från MakeUpStore. Den heter "Kakaow" och är mörkbrun. Skulle nog aldrig valt själv att köpa en grön ögonskugga tror jag. Men nu fick jag ju den gratis, och jag gillar den starkt!

 

 

 

 

Nu har även du chansen att vinna denna skugga från MakeUpStore. Det enda du behöver göra är att skriva varför just du skall vinna! Du behöver inte ha en blogg för att vara med och tävla. Men om du har en så bli jag glad om du länkar tävlingen i ett inlägg. =) Jag utser vinnaren på fredag!

Lycka till!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: LIENE

vad fint det var med grön ögonskugga!

jag minns en period då det var populärt med det, iaf i min lilla skola:)



sv: ja skinn är ju inte bättre.

2009-10-12 @ 21:01:51
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: HANNA

ÅH! jag skulle gärna vilja vinna därför att jag tappade min nya ögonskugga i golvet förra veckan, så den är helt trasig, så det skulle betyda massor om jag vann en ny! Dock kan jag inte sminka mej lika snyggt som dej, men övning ger färdigthet huh? :D KRAM

2009-10-12 @ 21:34:22
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: erika

det vore kul att vinna den eftersom att jag egentligen bara har några ögonskuggor att använda mig av (de som vi använde till min bal) och det börjar bli lite trist att bara kunna använda sig av samma hela tiden. tyvärr har jag som arbetslös och fattig ingen större möjlighet att lägga några pengar på schyssta ögonskuggor. jag skulle mer än gärna vilja experimentera lite med den gröna inför en utgång eller kanske även våga mig på't till vardags. förändring förnöjer :)

2009-10-12 @ 21:39:14
Postat av: rrebecca

Jag har aldrig haft någon sminkprodukt från MakeUpStore, men har alltid velat ha. Jag älskar smink, och att sminka både migsjälv och andra, det är en stor del av mitt intresse, och jag lägger ner mkt tid och gillar att lära mig nya saker inom sminkning, men i och med det så medföljer det också att ha bra produkter att använda sig av. Så för mig skulle det vara en ära, och eftersom MakeUpStor's produkter är fantastiska så är det underbart. Jag skulle bli riktigt glad! :)



Länken om din tävling ligger nu på min blogg. tack! :)

2009-10-12 @ 22:15:08
URL: http://rrebeccaatj.blogg.se/
Postat av: sandra

Grön ögonskugga i liknande nyans har jag så hoppar det ^^ ;)

2009-10-13 @ 08:40:31
URL: http://ssomisandra.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du passar jättebra i färgen! Snyggt! =)

2009-10-13 @ 10:30:02
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: sofia

jag har aldrig användt smink från makeupstore och det skulle vara kul att testa skillnaden mellan sminket därifrån och vanligt smink från tillexempel H&M.



Ska länka till dig nu, så håll utkik efter länkningen :)

2009-10-13 @ 17:52:10
URL: http://tjenaresofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan