141009

Tänkte berätta lite kort om min dag eftersom det blev fruktansvärt dålig uppdatering nu ikväll!


Skinnvästen åkte på idag, samt en skjorta från bikbok och converse!

















Jag kom till skolan, och istället för lektion - så bjöd läraren oss på frukost! Det är inte varje dag vill jag lova. Efter skolan så drog jag på en liten runda på stan och idag bröt jag väl mitt lilla shoppinglöfte kan man väl säga.. Köpte småkläder under 100 som jag ska ha på maskeraden på lördag. Vad det blir - får ni se då! ;)
Anyways, kom hem och hade två klippkunder och sen åkte jag till min frud. Längesen jag träffade henne och vi pratade på som om det var igår. Mycket trevligt, nu sitter jag här och funderar vars dagen tog vägen och taggar inför helgen istället!

Kommentarer
Postat av: Charlie

har ni inte det kallt? :O

2009-10-15 @ 12:47:44
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan