131009

Pälsmössan åkte på idag. Man känner verkligen kylan tränga på här i Umeå. Snart är det läge att ta fram dunjackan också. Inte så taggat.

Tänkte att jag aldrig riktigt givit er någon fakta om mig. Så här kommer det!

Namn: Sofia Daniela Lindh
Piercingar: Öron, tungan och naveln
Tatueringar: Ja, två stycken
Längd: 168 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Haha, svårt att svara på. Just nu blondie
Är du kär i någon: Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Vilket shampoo använder du: Har typ 5 olika schampon som jag använder... Några märken är Sebastian, Tigi, Matrix, Lanza.
Vilken parfym använder du: Olika där med. Men mest Moon Sparkle
Vad är du rädd för: Ensamhet, brännskador och småkryp.
Gillar du att tvätta: Har tvättat en gång, never again!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Älskar alla typer av karuseller!

Senaste...
Film du hyrde:
Yes Man
Låten du lyssnade på: The Hardest part - Coldplay
Låten du hade på hjärnan: Lovegame - Lady Gaga
Låten du laddade ner: Så laglydig som jag är har jag inte tankat musik sen lagen kom!
Personen som ringde dig: Mamma!
Personen du ringde: Micke
Tv program du tittade på: Desperate Housewives
Personen du tänkte på: Mikael
Bok du läste: Så länge vi båda andas
Personen du fick brev av: Banken?
Personen du fick sms av: Micke
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I Söndags
Saken du köpte: Popcorn på bion

Håkan Hellström eller The Ark: Det lutar åt Håkan
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ketchup är ketchup!
Är du glad nu: + - 0
Vad dansar du till: Till allt nästan?
Stockholm är: Kul att shoppa i
Göteborg är: en 14timmars tågresa bort
Kan du sjunga: Alla kan väl sjunga. Dock sjunger inte alla bra.
Mer värt än guld: Diamant?
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti!
Ett land du helst vill besöka: Är USA ett land?

Favorit..
Mat: Pollo alla parmigiana
Låt: svår den. Men ingenting slår Halleluja - Jeff Buckley
Dryck: Cola!
Film: Svår också men... Twilight... (A)

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: A million times!
Gråtit över en flicka: Kanske inte på samma sätt, men absolut
Ljugit för någon: Ja, nu blev jag busted..
Varit i slagsmål: Beror på om basketmatcher räknas? Isåfall - MÅNGA GÅNGER!
Blivit arresterad: Jag tror inte det


Ska bli skoj: London, Stockholm och Flytta!
Sparar till: Pensionen
Väntar på: Julafton!
Pålägg som gäller: SMÖR
Dagens dryck: Oboy!

Blev ni nå klokare? Inte jag iallafall!

Kommentarer
Postat av: Cissi

"Gillar du att tvätta: Har tvättat en gång, never again!"

MEN ASSÅ HALLLÅÅ.... skärpning damen! Ska jag behöva lära dig? hatar dock också att tvätta, men om man vill ha rena kläder så måste man ju. Du med!

2009-10-14 @ 02:52:38
URL: http://citzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan