Wish list



1. - Vägglampa från IKEA.
2. - Smycken från Cocoo.se (särskilt det halsbandet)
3. - Ett par svarta höga kängor
4. - Toalettbord från IKEA. (vill ha det i mitt nya rum så jag kan klippa kompisar/sminka mig)
5. - Ett stativ till Systemkameran
6. - Ett knallrosa läppstift från MakeUpStore (Vet inte namnet på det. Har bara sett det i butik...)
7. - En plattv! (Kommer inte få plats med min gamla feta tv i mitt nya rum...;'( )
8. - Nya produkter från Nimue. Både facewash och ansiktskräm.
9. - En foundationborste i syntet från MakeUpStore.
10. - The Creme från MuS. Typ den mest underbara ansiktskrämen i historien?!!
11. - Håraccesoarer från L8nyberg
12. - Presentkort i massor!!!
13. - Pengar till framtiden


Dessa saker önskar jag mig till jul. Hade ju inte varit så dumt direkt! Vad önskar du dig i julklapp? :)









Kommentarer
Postat av: zarah, hårmodell och statist

ja verkligen! :)

2009-11-15 @ 22:48:07
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: anouk

Nej det e faktiskt sant:) Men sen samtidigt finns det ju vissa yrken där man "bör" se vårdat ut. En flygvärdinna/läkare osv kanske inte kan komma in och se ut som om han eller hon inte sovit på flera dygn. Då skulle man nog inte lita på dom. Även om en frisör inte har hand om liv, kan det nog ibland kännad minst lika viktigt;)

Och jag jobbar med telefonyrke och vi har ändå dresscodes. Mycket för att man ska känna sig "stoltare/viktigare" samt för att det kommer in kunder ibland. But i get your point;)



Snygga kängor btw:P

2009-11-15 @ 22:49:53
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja hetsträna är ju alltid en bra idé. Haha!



Önskar du dig inte Señorita-läppstiftet från Make Up Store då? :)

2009-11-15 @ 23:08:19
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv; Det var ju iallafall det jag hade på mig i det sminkinlägget när du frågade vilket läppstift det var.. :)

2009-11-16 @ 08:14:17
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan