Upset

OBS! Upprört inlägg.

Vad har jag egentligen gjort för att förtjäna detta? I förrgår var det kameran och nu är det externa hårddisken.
VA?!

Jag jobbar extra på helgerna, jag tjänar ihop mina egna pengar. Jag är duktig i skolan. Jag är en punktlig och planerad människa. Jag knarkar inte eller super varje helg. Jag tar eget ansvar. Jag tänker på djur och natur. Jag kör ecodriving. Jag är trogen mot min pojkvän. Jag älskar min pojkvän. Jag och mamma skänker pengar till Isbjörnar varje månad. Jag äter inte kött så ofta. Jag äger ingen päls. Jag har aldrig tänkt att köpa en päls. Jag gör saker som jag egentligen inte vill. Jag har inga större fiender. Jag slåss (oftast) inte. Jag är väluppfostrad. Jag är en god människa.

VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DETTA?! VARFÖR,VARFÖR, SKA ALLTID DÅLIGA SAKER HÄNDA MIG? VA? FÖRKLARA FÖR MIG!



(Jag tröstäter chips och dip just nu...)








Kommentarer
Postat av: anouk

Åååh=(

2009-11-23 @ 07:47:51
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan