TATTOED PIGS

Fick ett tips av en läsare om detta inlägg; http://www.environmentalgraffiti.com/offbeat-news/artist-who-kills-and-tatoos-pigs/1252


Det är alltså en tatuerare som har öppnat en grisfarm utanför Bejing där han, ja, TATUERAR GRISAR.
Detta har pågått sedan början på 90-talet. Han "räddar" grisarna från slakt, för att istället tatuera dem. Dock blir de ju senare flådda och man säljer huden som konst.
Jag älskar både tatueringar och grisar. Men tillsammans är de INTE OK!


Tänk om du själv blir sövd och tatuerad. Hur skulle det kännas?




Kvinnan i slutet av videon säger; "Jag såg på Tv att vissa människor gör tatueringar på sig själva. Så jag tänkte att tatuera grisar borde vara rätt kul!"


TESTA SJÄLV FÅR DU SE HUR JÄVLA KUL DET ÄR..............

När man ser filmen här så får man känslan av: "åh, en kul grej. man tatuerar grisar!" Men hade jag hittat en video där man dödade dem och flådde dem skulle jag hellre ha visat den.

 

Vad tycker ni? Är detta en "kul grej" eller är det djurplågeri?

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äääääh fy faaaan! "They don't feel it, they don't even know they've been tattooed afterwards.." HUR VET HAN DET? Och klart som fan dom inte är medvetna om att dom blivit tatuerade efteråt för det är inte direkt något som förekommer NATURLIGT i djurvärlden. Oavsett är det helt vidrigt att behandla levande varelser på detta sättet.

2009-11-29 @ 21:26:15
URL: http://etoileamoi.blogspot.com
Postat av: angie

Vilket sjukt påhitt! Jag skulle vilja söva ner den där snubben som kom på detta och kladda över hela hans kropp med en tattueringspenna! Sen flå honom :) Åh jag blir så arg av sånt här.. Påstå att han räddar grisarna. Utnyttjar dem skulle jag kalla det.

2009-11-29 @ 21:53:53
URL: http://psychodelicdoll.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Djurplågeri. Usch, nu gråter jag igen..

2010-01-12 @ 12:08:29
URL: http://kaktusbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan