Magnus Betnér
















Hhahahah. Här är vi, ihopklämda i en och samma bild. Magnus var superbra. Trodde inget annat. Kommer inte återberätta några skämt. Det blir aldrig lika bra när man återberättar. :) Älskar hans humor på alla sätt och vis. Men ibland när han pratar om politik, vilket jag inte är särskilt intresserad av, så fattar jag typ inget. Men jag skrattar ändå!


Kvällens outfit. Jackan kommer från Esprit, Handskarna från Primark. Skorna från Pull And Bear. Jeansen från Kii och väskan från Gina Tricot.

 

 






Kommentarer
Postat av: anouk

haha vad roligt:) Fast jag har lite svårt för honom=/

2009-11-23 @ 07:46:27
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan