Let a memory die


Tröjan är från Weekday. fakeSkinnvästen från en affär på Kanarieöarna. Ringen från Primark.


Imorse var jag riktigt trött och otaggad. Trodde aldrig jag skulle klara dagen ut. Men det gjorde jag!
Kan inte få loss Lady Gaga's nya låt - Bad Romance. Älskar den! Har lyssnat på den konstant nu tre dagar i sträck. Nu får jag ta och ge mig!

Ikväll blir det nog en tidig kväll. Imorgon kommer jag inte kunna uppdatera så mycket. Ska nämligen på en frisörvisning på kvällen. Kommer plåta därifrån så ni får kanske se lite bilder om ni har tur ;) Kommer bli en lååååång dag imorgon. Först jobba 10-19. Direkt klockan 19 ska jag på visningen som varar i 2 timmar. Slitsamt, men kul och lärorikt!







Kommentarer
Postat av: amanda

kul med frisörvisning. jag har varit på goldwells nån gång :)

2009-11-16 @ 22:23:06
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: maja

lite inspirerad av mig gällande posen eller ;)



var visningen bra eller? många från klassen där?

2009-11-18 @ 19:08:56
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan