KISS 12/6-10

Kiss återvänder till Sverige i Juni. Jag funderar på att se dem igen!
Var ju och såg dem i Stockholm den 30 Maj 2008 med Elin. Helt jävla underbart. Dock en slitsam konsert. Vi hade först åkt tåg hela natten. Sovit nada. Planen var att återhämta sig direkt på hotellrummet. När vi kom fram till hotellet så hade hela deras system kollapsat. Så vi fick inte vårat rum förrän på kvällen, vilket betyder att vi var vaken ett helt dygn. Jag var grinig den kvällen, Elin också. Haha. Men det var oförglömligt!

Det tråkiga är att konserten spelas den 12 juni, två dagar efter studenten. Men... Vad spelar det egentligen för roll?

Kiss 30 Maj 2008

 







Kommentarer
Postat av: Nina

Jag är på att fara o se dem !!! :D

2009-11-30 @ 02:29:28
Postat av: Johanna

Jaa jag tycker du borde se dom :) såg dom sist också.. men nu i år tror jag att jag hellre åker till Swedenrock festivalen :P

2009-11-30 @ 18:54:03
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan