DO YOU LIKE IT BETTER LIKE THIS?

Hemma efter ännu en dag på praktiken mina vänner. Har haft lite kunder idag, äntligen. Dessutom så är jag ledig imorgon! Känns riktigt underbart. Då har jag all tid i världen att förbereda mig för New Moon. Kan ju t.ex se Twilight 5 gånger innan om jag vill! Nog om det...


Idag kom skolkatalogeeeen!




Fan vad ovärt! Ska nog skicka tillbaka den. Har redan kollat det jag vill se. Skrattat åt alla fjortisar i ettan och stängt katalogen. Blä. Mycket pengar för lite underhållning. Det är roligare då man själv går i ettan och kollar på alla som är äldre. Men när man går i trean så är inte alla småtjejer på sida 11, lika roliga längre. Nej. Jag satsar istället på årsboken som jag beställde med studentmössan tror jag.



Vårat klassfoto blev ju bäst. Inget snack om saken! På tal om det så saknar jag alla! Det var typ år sedan känns det. 3 veckor utan er är en evighet. Kommer ju grina sönder då vi slutar.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan