Camera

Ååååååååååh. SÅ drygt.
Jag vet inte vad som har hänt. Om jag har kommit åt en knapp eller liknande. Men det går inte att trycka på knapparna på min kamera längre?!! SYSTEMKAMERAN! What to do? Mitt liv är typ över utan min kamera?!!!
Den har varit mitt liv typ sen två år tillbaka. Jag vet inte hur jag ska klara det här. Men vi ska fixa dig snart.. Jag vet att jag har kört hårt med dig de senaste veckorna, men jag lovar. Du ska få krya på dig och återhämta dig..
Du skall bli som ny igen.

Tills dess... Inga fina bilder. Nu blir det bara bilder med den lilla digitalkameran.. =(

















Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: He he, ja du kanske spårade iväg lite, men sådant tycker jag bara är roligt. Själv är jag nog lite av en expert på att komma in på sidospår när jag ska förklara en sak. ;-P



Det här om att man måste söka tillstånd för att flytta till ett annat land har jag också tänkt en del på. Det känns väldigt konstigt. Det här med att dela upp jorden i länder i huvud taget har jag tänkt mycket på. Visst, jag förstår att vi måste kunna liksom kategorisera oss eftersom det gör många saker enklare och geografi, kultur m.m. ser ju väldigt olika ut på olika ställen. Men måste uppdelningen vara så skarp och varför tycker vissa att man måste älska sitt eget land mer än andra länder?



Vi människor är av en konstig art.



Ha ha! Där fick du se ett exempel på hur duktig jag är på att spåra iväg. ;-P

2009-11-21 @ 09:40:32
URL: http://iryccah.blogg.se/
Postat av: jenny

sv, tack så mkt, det behövs:)

2009-11-21 @ 14:21:58
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Angie

Ja, det är skönt när man är fler som tycker lika... Det enda man får höra annars om dagarna är att djuren är till för att typ slaktas osv. Helt sjukt! Och ja, folk säger ofta sånt där om barnarbete o krig o sånt... Men jag tycker att det är bra med krig, det finns för många människor, vi behöver faktiskt rensas ut lite.

2009-11-21 @ 14:39:15
URL: http://psychodelicdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan