Allergic to Milk

Ja, det verkar som om jag har blivit överkänslig mot laktos eller något. De senaste månaderna får jag ont i magen, hela tiden. Så fort jag äter något får jag typ ont i magen. Sjukt drygt. Så nu ska jag prova mig fram och se vad problemet är. Vi misstänker mjölken. Så, idag har jag fått dricka laktosfri mjölk. Den smakar lite som flygplansmjölk. Helt okej i små mängder alltså. Min oboy smakar som en pucko - INTE okej. Hallå? Jag älskar ju mjölk! Detta kommer inte gå! ='(

Dricker laktosfri obo'y ur mina nya starbucksmuggar


 

 


Kommentarer
Postat av: naturbarnet

Åhå..

jag har världens bästa tips till dig då:

Laktosfri mjölk smakar alltid skit, men valios Röda laktosfria smakar helt vanligt!

2009-11-11 @ 12:14:19
URL: http://naturbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan