NIMUE YOUTH

Det har varit många som frågat mig nu vars man kan köpa Nimue's hudprodukter. Jag har köpt mina på FACE här i Umeå. De finns inte att köpa i vanlig affär, utan ni måste gå till en hudterapeut. Så mitt bästa tips till er som bor i andra städer är, googla på internet. Det finns säkert även att köpa på internet. =) Jag använder mig av; Facial Wash (som är till för rengöring) och Facial Care (som är en ansiktskräm). Det finns flera olika krämer, så mitt bästa tips är att fråga en kunnig, vilken kräm som passar din hudtyp bäst! Bara för att facial care fungerar för mig, behöver inte det betyda att den passar just din hud! =)

Lycka till!









Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: nädu! inte ens i närheten ;)

2009-12-14 @ 20:52:58
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-14 @ 23:59:13
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan