SCHARINSKA

Igår var vi på scharinska och kollade in lite band. Det var någon återförening av ett band som hette mogg, och Mickes kompis spelade i förbandet. Kände mig dock lite misplaced bland alla gamla hårdrockare. Kände mig fasansfullt ung för en gångs skull. Fattar inte varför man "längtar" efter att få fylla 23 för att få komma in på vissa uteställen. Idiotiskt. Tur att jag träffade skönaste Elin där och kunde snacka lite konsertminnen!


En bild från igår. Själv ser man ut som ett freak bredvid min snygga pojkvän! Jag hann inte riktigt göra en awesome pose innan blixten avfyrades. Istället satt jag och slickade mig runt munnen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan