TRÖTTER


Har suttit framför en dataskärm typ heeeela dagen. Jag har hållit på att uppdatera med texter och bilder inför den nya hemsidan som salongen ska släppa. Fattar inte att folk orkar jobba med datorer! Man blir ju snurrig efter ett tag. Känner mig fortfarande krasslig så ska krypa ner i sängen med min onepiece och slappa. Imorgon ska gudmor min ta hand om mig och spana in min nacke (hon är sjukgymnast) och se om det är den som orsakar all migrän. Annars träffar jag läkaren på fredag, och då blir det medicinbyte dirr för min del. Funkar inte att ha mardrömmar, sänkt blodtryck (då man redan har hyfsat lågt), förstoppning och ändå ha ont i huvudet som tusan. Nejtack. Natti på er.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart! Krya på dig!

2012-02-15 @ 21:14:22
URL: http://sofiaslivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan