MAKRIGIALOS

Hej mina vänner. Jag och Andrea är här på Kreta i Makrigialos och mår bara bäst. Vi har ett superfint hotellrum, det serveras god mat, trevlig underhållning och supervacker miljö.
Vi har varit riktigt duktiga och tagit powerwalks, kört water arobics, yoga och core. Egentligen behövs inte så mycket träning då hotellet ligger på ett berg och det är typ tusentals trappor man springer i varje dag.
Ikväll har vi en vilodag. Vi har lagat mat själva och sen bestämde vi oss för att sätta oss vid datorn en stund så att man kan få lite information om vad som händer i resten av världen.
Igår var vi ute och festade med några från personalen här på hotellet (förövrigt är nästan alla svenkar här, både personal och turister) Det kom nån kille med en liten hund till baren som jag började klappa på halva kvällen. Sen ser vi att hussen typ lämnar hunden kvar på baren!! När vi skulle börja gå därifrån så sprang hunden efter mig resten av kvällen. Funderade starkt på att ta med den hem till Sverige. Sen tappade vi bort den! =(

Två dagar kvar nu. Imorgon ska vi hyra lite extra lyxiga solstolar utanför spa:t. Då har man iprincip en hel pool för sig själv och blir bortskämd med frukt - och ostbricka. Vi förtjänar lite extra lyx tycker vi. Hihi.

Ha det bra så hörs vi! Puss










Kommentarer
Postat av: Demona

Har du ingen e-post adress som man kan nå dig på?

Maila mig gärna. Vill komma i kontakt med dig.

2011-09-12 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan