SHOPPING IN LONDON

Här kommer lite bilder från det jag shoppade i London. Hälften ligger typ i tvätten såatt.. Ni får se det nån annan gång.


Passade på att köpa lite leggins, strumpbyxor och strumpor... Sjukt billigt på Primark. Ett trepack strumpbyxor 15d. för 1,50 pund. (ca. 17kr) Eller ett trepack tjocka strumpbyxor för 3,50 pund. Inte fyskam.


brogues vs. loafers


Detta var några av inköpen jag gjorde i London. De sista skorna, mina solovair, var nog mitt bästa köp. Är så himla nöjd!







Kommentarer
Postat av: lisa

vart är shortsen ifrån?

2011-11-20 @ 20:49:37
Postat av: emma / just nail it

åh, älskar leopardtoppen!:)

2011-12-01 @ 16:03:19
URL: http://justnailit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan