MY EVERYDAY MAKEUP


Det går lite i olika perioder hur mycket jag sminkar mig till vardags. Just nu är det lite mer än vanligt. Använder mig av två bruna ögonskuggor (old gold och kakaow från MUS) och en vit (01 eyeshimmer från bodyshop). Sen har jag en kajalpenna under nedre fransraden (clinique) och flytande eyeliner på övre (bodyshop). Använder mig också av bodyshops fantastiska mascara (big and curvy)


Endel brukar ifrågasätta varför jag använder produkter från märken som t.ex makeupstore, när jag själv uppmanar folk att handla smink som icket är djurtestat. Anledningen är att dessa produkter inhandlade jag innan jag blev insatt i djurfrågor. Jag ser ingen anledning till att slänga smink som fortfarande funkar bra, bara för att "make a statement".










Kommentarer
Postat av: MYMiC

Aww, vad fint ju! ^^



sv: åh tack haha! :)

kram <3

2011-03-29 @ 17:16:42
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Linnea

fint ! :)

2011-03-29 @ 17:38:31
URL: http://borntoloveme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovinTransan